Metin2 17.5 Güncellemesiyle Zodyak Tapınağı Geliyor!
Metin2`ye çok geniş kapsamlı bir güncelleme geliyor. Yeni güncelleme içinde en ilgi çeken yenilik ise, Zodyak tapınağı zindanı. Uzun senelerdır oynanan ve hala ülkemizde en fazla oynanan mmorpg oyunlardan bir tanesi olan Metin2, bugüne kadar yayınladığı belkide en büyük güncellemeyi getiriyor. Oyuna yeni eklenecek olan çok seviyeli Zodyak tapınağı zindhemen oyuncular, en çok 8 oyuncuyla eş güdümlü, 40 adımda şimdilik bilinmeyen 12 yeni patron ile muhabereacak. Haftanın farklı günlerinde detaylı zindanların açık olacağı mabetta, piyasa günleri ise bütün zindanlar açık olacak ve oynanabilecek. Hem de düzeynize göre yeni mükafatler de kazanabileceksiniz.
17.5 güncellemesiyle eş güdümlü, birtakım haritalarda , yeni eklenen zırh ekipmanı Tılsım`a hasar ve sağlamlık eklenebiliyor. Hem de karakter ekranına, bonus ayrıntılarının daha iyi görünebilmesi için ek bir diyalog ekleniyor.
Güncelleme içinde bütün karakterlere ait yetenek ve savunmalarda detaylı iyileştirmeler yapılırken, oyuna yeni petler ve köylere birtakım yeni resim nesneler eklendi.
Metin2 Zodyak Tapınağı güncellemesi olarak geride bıraktığımız 17.5 sürümünda oluşturular farklılıklar yalnızca yeni zindan, karakter iyileştirmeleri ve hata revizyonlerinden ibaret değil. Aynı vakitte Cadılar Bayramı faaliyeti ve İki yeni faaliyet daha yeni Metin2`de bizleri bekliyor olacak.
Zodyak Tapınağı ile ilgili verilere ve oluşturular güncellemelere aşağı listeden göz atabilirsiniz!
Seviye ihtiyacı 20’den 120’ye yükseltildi.
Bu zindana tek başına ya da 8 oyuncuya kadar küme durumunda girilebilir.
40 Kat: Her kat için 10 dakikanız, bonus katlar içinse yalnızca 5 dakikanız var.
Sizi 12 yeni patron canavar bekliyor. Her katta çok sayıda patron canavar belirebilir.
5 değişik harita sahip olunan.
Her sabah diğer bir zindana girebilirsiniz. Piyasa günü TÜM zindanlar mevcuttur.
Girmek için animasfere gereksiniminiz var. Bunlardan günde maksimum 3 adet alabilirsiniz.
Tapınakta ölen bir karakter kendiliğinden zindandaki ilk haritaya ışınlanır.
Ölen bir küme üyesi takımdan ve zindandan atılır
Ölen bir küme önderinin yerine diğer bir üye terfi edilir.
Uyanış prizmaları ile zindanlar dahilindeki karakterler diriltilebilir.
Solo ve küme oyunu arasında fark yoktur.
Yeterli animasferiniz bulunduğu prosese zindana dilediğiniz sıklıkta girebilirsiniz.
Canavarların kuvveti oyun civarına uyarlanır.
Element sağlamlıkları
Yeni haritalarla eş güdümlü yeni bonuslar da dahil olacak: Direnç ve hasar
Tılsımlar için 6 yeni sihir sahip olunan.
Tılsımlar ayrı bir slota takılabilir ve +200 civarına kadar yükseltilebilir.
“Efsun nesnesi” ve “arttırma kağıdı” eşyaları tılsımlar için de kullanmak mümkün.
Bir tılsımı bir üst düzeye yükseltebilmeniz, karakterinizin civarına bağlıdır.Karakter kullanıcı kullanıcı arayüzü geliştirmeleri
Sağdaki karakter penceresinde bundan sonra bütün donatılmış eşyaların bonuslarını gösteren bir düğme var:
Büyü sağlamlığı (BD) ve sınıf sağlamlığının hesaplanması hasar bağışıklığını engellemek için değiştirildi.
Büyü bozma (BB) tesiri düşürüldü.
Suralar için AMR sınırı kaldırıldı.
Yeni bir sağlamlık türü eklendi: Yarı insanlara karşı sağlamlık
Büyü sağlamlığı (BD) ve sınıf sağlamlığının hesaplanması hasar bağışıklığını engellemek için değiştirildi.
– Hasar/savunma
– Temel bonuslar
– Sınıf bonusları
– Silah bonusları
– Diğer bonuslar
– Özel bonuslar
Dengeleme geliştirmeleri
Büyü bozma ve başka sağlamlıklar
Delici İsabet Şansı
Bu bonus henüzn itibaren amacın birçok savunmasını yok sayar ve sağlamlıklarını değil yalnızca savunmasını yok sayar!
Delici isabet için %100 talihtan çok hasar bonusu ciddi miktarda düşürüldü.
PvP’de Kritik İsabet
PvP’de normal hücum ile kritik isabet talihi düşürüldü.
PvP’de yetenek ile kritik isabet talihi düşürüldü.
PvP’de ek kritik isabet hasarı tertiplendi. Hasar bundan sonra İkiye katlanmayacak yalnız silah hasarı ve silah geliştirme civarı bazında hesaplanacak. Bu farklılık PvP’deki kritik isabet hasarını %40 ila %60 arası düşürecek.
Savunma Bonusu
Bu bonus ileride karakterin toplam savunma sayısal değerini öneme alır.
“Bloker” bundan sonra büyülü kaynakların baygınlık zamanını yükseltmiyor.
Temel hücum sayısal değeri bundan sonra güç yerine çeviklikten tesirleniyor.
Temel hasar bundan sonra zekâ ve çeviklik üstünden hesaplanıyor.
“Liderlik” yeteneğine
Sınıflara özel farklılıklar
Lycan
Saldırılan tesiri düşürüldü.
Becerilerde farklılıklar – Lycan
Kırmızı kurt ruhu
Soğuma zamanı artırıldı.
Beceri bundan sonra savunmayı düşürmüyor.
Delici isabet talihi ciddi miktarda düşürüldü.
“Kusursuz Usta” için buff zamanı 120 saniyeye düşürüldü.
Saldırı hasarı düşürüldü: 90 zekâ bundan sonra 473 hücum sağlıyor.
Kurt soluki
Bayılma mümkünlülüğü %20’ye düşürüldü.
Becerinin düşmanı devirme talihi bundan sonra %100.
Ninja
Becerilerde farklılıklar – Uzak Dövüş Ninjası
Tekrarlanan atış
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
“Geri tepme” eklendi.
Ok yağmuru
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
Artık alan hasarı sağlıyor.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Ateşli ok
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
“Sürekli ateş” tesiri eklendi.
Hafif ismim
Soğuma zamanı düşürüldü.
Buff zamanı düşürüldü. Zekâ ile hafif miktarda artırılabilir.
Ninja koştuğu esnada her saniyede, bütün düşmanlara ufak bir yarıçapta isabet eden bir bomba atar.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Bu yetenek, Ninja bir ok, İki yay ya da bir kılıç kuşanmışsa kullanmak mümkün.
Zehirli ok
Soğuma zamanı düşürüldü.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Zehirlenme mümkünlülüğü bundan sonra çeviklikten tesirleniyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Kıvılcım darbeu
Ninja yeteneğini kullandıktan sonra kendini kamufle ediyor (kamuflaj gibi).
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Zehirlenme mümkünlülüğü bundan sonra çeviklikten tesirleniyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Bu yetenek, Ninja bir ok, İki yay ya da bir kılıç kuşanmışsa kullanmak mümkün.
Şaman
Becerilerde farklılıklar – Ejderha Şamanı
Uçan tılsım
Soğuma zamanı artırıldı.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar bundan sonra zekâ ve güç ile de artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Ejderha atışı
Soğuma zamanı artırıldı.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve çeviklik ile artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Sürekli ateş mümkünlülüğü artırıldı.
“Geri tepme” eklendi.
Ejderha kükremesi
Soğuma zamanı düşürüldü.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve güç ile artıyor.
Alan tesiri bundan sonra yetenekyi kullanan karakter değil, amaç odaklı.
Alan hasarı artırıldı.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Sürekli ateş mümkünlülüğü artırıldı.
Kutsama
SP bedeli artırıldı.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Artırılan hasar düşüşü bundan sonra zekâ ve çeviklik üstünden hesaplanıyor.
Yansıtma
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Geliştirilmiş tesir bundan sonra zekâ ve güç üstünden hesaplanıyor.
Ejderha yardımı
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Kritik isabet talihi zekâ ile artar.
132 zekâda küme üyeleri için kritik isabet mümkünlülüğü %26 oranında olup, yetenek kendi karakterinde kullanıldığında bu miktar %39 olur.
Becerilerde farklılıklar – Şifacı Şaman
Şimşek atma
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Karakter bir yelpaze kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar bundan sonra zekâ ve güç ile de artıyor.
Bayılma mümkünlülüğü düşürüldü.
Şimşek pençesi
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Karakter bir yelpaze kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve güç ile artıyor.
Artık alan hasarı sağlıyor.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Şifa
SP bedeli artırıldı.
Artık seviyedeki bütün küme üyelerini iyileştiriyor.
Şifa tesiri artırıldı.
Çabukluk
Soğuma zamanı artırıldı ve bundan sonra yeteneknin zamanı kadar.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Artırılan hareket sürati bundan sonra çeviklik üstünden hesaplanıyor.
Saldırı+
Soğuma zamanı artırıldı ve bundan sonra yeteneknin zamanı kadar.
SP bedeli artırıldı.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Pozitif tesirler bundan sonra zekâ ve güç üstünden hesaplanıyor.
Büyü çözme
Becerilerde farklılıklar – Silah Surası
Saldıran ve savunan arasındaki düzey farkı buffların kaldırma ihtimalini tesirliyor.
(*) Şamanın buff yetenekleri yakında tekrardan değişecek. Buff tesiri kullanıma bağlı:
Şaman bir müttefik karakter seçmezse, buff şamanın çevresinde tesirli olur ve grubundaki TÜM müttefikler için geçerli olur.
Şaman bir müttefik karakter seçerse, buff, bir takımda olup olmamasından bağımsız bir biçimde bu karakter üstünde tesirli olur.
– Cadılar Bayramı Etkinliği
Şehre yeni dekorlar eklendi.
Yeni korkutucu petler ve binekler eklendi.
Yeni kosbütünler ve başlıklar eklendi.
Birkaç Cadılar Bayramı eşyası kuşanıldığında set bonusu alınır.
– Yutnori Mini Oyunu
Geleneksel Güney Kore oyunu bazında.
Bir Yutnori oyun tahtası meydana getirmek için 28 huş ağacı bedeni toplayın.
Oyun tahtasındaki figürlerin nasıl ilerlediğini belirleyen 4 Yut çubuğu atılır.
Mini oyuna 20 atış ve 250 puanla başlarsın.
Oyun esnasında değişik eylemlerle puan kazanabilir ya da kaybedebilirsin.
Aldığın puanlara göre bir bronz, gümüş ya da altın Yutnori paketi kazanabilirsin.
Amaç, yeterli olduğunu düşündüğü kadarı ile az sayıda çubuk ile kazanmaktır.
Etkinlikten sonra en yüksek puanlara ek paketler verilebilecek.
PvP Turnuvası Etkinliği
Bir harita ve 4 arenada kıran kırana bir mücadele!
Her turnuvanın kendi sınırlamaları olabilir ve eski günlerin anılarını canlandırır.
Kazanan kuşkusuz bir mükafat alacak!
En az bir muhabereı kazanan her oyuncu Yang alır.
PvP haritasındaki bütün oyuncular, turnuvanın galibi saptandıkten sonra 30 dakika süresince bir buff alır.
Ruh Sistemi Etkinliği
Her karakter bir mavi veya kırmızı ruh alır.
Bir YZK’ya istediği eşyayı iletirsen, karakterin gerçek ruhunu aktaran bir kutu alırsın.
Her ruh, detaylı vakitye sahip 5 basamak içerir. Ruhlarınızı daimi yenileyin, yoksa kaybolurlar!
-Yeni kyanit silahları ve plaka zırhı
Bütün sınıflar için yeni kyanit silahları ve plaka zırhları eklendi.
Yeni eşyalar YZK’da geliştirilebilir.
Geliştirmenin başarısız olması halinde yalnızca sarfedilen malzeme imha edilir ancak eşya kalır.
Bütün sınıflar için yeni zodyak silahları ve plaka zırhları eklendi.
Yeni eşyalar zodyak tapınağından mükafat olarak alınabilir.
– Yeni Zodyak silahları ve plaka zırhları
Genellikler:
Pet mühürleri bundan sonra kullanıldığında parlak bir auraya sahip olacak.
Lonca yetenekleri bundan sonra sıfırlanabilir.
Çırak sandıklarından çıkan eşyalar bundan sonra YZK’larda satılabilir.
Gaya sistemi: Gaya üretimi için lüzumlu olan eşya hesaplaması ve adedi değiştirildi.
Canavar kartları güncellendi ve yeni patron canavarlar eklendi.
Sura yeteneğine “Büyülü keskinlik”i tam SP ile kullanmak için bundan sonra çift tıklamaya gerek yok.
Bir karakter öldüğünde iksirlerin etkisi daimi düşürülür.
Silah suralarının “Büyü çözme” yeteneğini kullanma süreyi bundan sonra karakter civarı ile kısıtlanıyor.
Karakterin delici isabet ile çok hasar vermesine neden olan hata düzeltildi.
Ninjaların Ayyıldız muhabereçısı kosbütünün dokularındaki sorunlar düzeltildi.
Artık Meley’in İni zindanını temizlediğinde EXP alacaksın.
Gelinlik ve smokin bundan sonra envantere taşınabilir.
Artık Meley’in İnine giriş olası olmadığında bir mesaj görüntüleniyor.
Artık “Appaloosa” bineği kullanıldığında karakter değerleri doğru görüntüleniyor.
Dükkanların bir satırdan uzun isimleri bundan sonra doğru görüntüleniyor.
Meley’in İni: Haftalık Gaya bundan sonra doğru bir biçimde ödeniyor.
Kahramanlık madalyasının benzer eşyalarla eş zamanlı kullanma hatası düzeltildi.
YZK bundan sonra Meley’in İni için yalnızca bir geçit bileti istiyor.
Otomatik avdaki iksir sorunları düzeltildi.
Canavarların nedensiz yere hücumyı bırakma sorunları düzeltildi.
Ticaret camındaki birtakım sorunlar düzeltildi.
Yeni servet penceresinin ejderha taşı simyası penceresini kapatma hatası düzeltildi.
Harita kullanıcı arayüzünün faaliyet kullanıcı arayüzünü kapatma hatası düzeltildi.
Bir yerine çok sayıda tesirnin bitirilme hatası düzeltildi.
Patron canavar karakterlerinin bir hücum ile dönem dışı kalma hatası düzeltildi.
Hata revizyonleri:
Sura yeteneğine “Büyülü keskinlik”i tam SP ile kullanmak için bundan sonra çift tıklamaya gerek yok.
Bir karakter öldüğünde iksirlerin etkisi daimi düşürülür.
Silah suralarının “Büyü çözme” yeteneğini kullanma süreyi bundan sonra karakter civarı ile kısıtlanıyor.
Karakterin delici isabet ile çok hasar vermesine neden olan hata düzeltildi.
Ninjaların Ayyıldız muhabereçısı kosbütünün dokularındaki sorunlar düzeltildi.
Artık Meley’in İni zindanını temizlediğinde EXP alacaksın.
Gelinlik ve smokin bundan sonra envantere taşınabilir.
Artık Meley’in İnine giriş olası olmadığında bir mesaj görüntüleniyor.
Artık “Appaloosa” bineği kullanıldığında karakter değerleri doğru görüntüleniyor.
Dükkanların bir satırdan uzun isimleri bundan sonra doğru görüntüleniyor.
Meley’in İni: Haftalık Gaya bundan sonra doğru bir biçimde ödeniyor.
Kahramanlık madalyasının benzer eşyalarla eş zamanlı kullanma hatası düzeltildi.
YZK bundan sonra Meley’in İni için yalnızca bir geçit bileti istiyor.
Otomatik avdaki iksir sorunları düzeltildi.
Canavarların nedensiz yere hücumyı bırakma sorunları düzeltildi.
Ticaret camındaki birtakım sorunlar düzeltildi.
Yeni servet penceresinin ejderha taşı simyası penceresini kapatma hatası düzeltildi.
Harita kullanıcı arayüzünün faaliyet kullanıcı arayüzünü kapatma hatası düzeltildi.
Bir yerine çok sayıda tesirnin bitirilme hatası düzeltildi.
Patron canavar karakterlerinin bir hücum ile dönem dışı kalma hatası düzeltildi.
Sitemizden metin2 pvp serverlar ilanlarına bakabilirsiniz.
17.5 güncellemesiyle eş güdümlü, birtakım haritalarda , yeni eklenen zırh ekipmanı Tılsım`a hasar ve sağlamlık eklenebiliyor. Hem de karakter ekranına, bonus ayrıntılarının daha iyi görünebilmesi için ek bir diyalog ekleniyor.
Güncelleme içinde bütün karakterlere ait yetenek ve savunmalarda detaylı iyileştirmeler yapılırken, oyuna yeni petler ve köylere birtakım yeni resim nesneler eklendi.
Metin2 Zodyak Tapınağı güncellemesi olarak geride bıraktığımız 17.5 sürümünda oluşturular farklılıklar yalnızca yeni zindan, karakter iyileştirmeleri ve hata revizyonlerinden ibaret değil. Aynı vakitte Cadılar Bayramı faaliyeti ve İki yeni faaliyet daha yeni Metin2`de bizleri bekliyor olacak.
Zodyak Tapınağı ile ilgili verilere ve oluşturular güncellemelere aşağı listeden göz atabilirsiniz!
Seviye ihtiyacı 20’den 120’ye yükseltildi.
Bu zindana tek başına ya da 8 oyuncuya kadar küme durumunda girilebilir.
40 Kat: Her kat için 10 dakikanız, bonus katlar içinse yalnızca 5 dakikanız var.
Sizi 12 yeni patron canavar bekliyor. Her katta çok sayıda patron canavar belirebilir.
5 değişik harita sahip olunan.
Her sabah diğer bir zindana girebilirsiniz. Piyasa günü TÜM zindanlar mevcuttur.
Girmek için animasfere gereksiniminiz var. Bunlardan günde maksimum 3 adet alabilirsiniz.
Tapınakta ölen bir karakter kendiliğinden zindandaki ilk haritaya ışınlanır.
Ölen bir küme üyesi takımdan ve zindandan atılır
Ölen bir küme önderinin yerine diğer bir üye terfi edilir.
Uyanış prizmaları ile zindanlar dahilindeki karakterler diriltilebilir.
Solo ve küme oyunu arasında fark yoktur.
Yeterli animasferiniz bulunduğu prosese zindana dilediğiniz sıklıkta girebilirsiniz.
Canavarların kuvveti oyun civarına uyarlanır.
Element sağlamlıkları
Yeni haritalarla eş güdümlü yeni bonuslar da dahil olacak: Direnç ve hasar
Tılsımlar için 6 yeni sihir sahip olunan.
Tılsımlar ayrı bir slota takılabilir ve +200 civarına kadar yükseltilebilir.
“Efsun nesnesi” ve “arttırma kağıdı” eşyaları tılsımlar için de kullanmak mümkün.
Bir tılsımı bir üst düzeye yükseltebilmeniz, karakterinizin civarına bağlıdır.Karakter kullanıcı kullanıcı arayüzü geliştirmeleri
Sağdaki karakter penceresinde bundan sonra bütün donatılmış eşyaların bonuslarını gösteren bir düğme var:
Büyü sağlamlığı (BD) ve sınıf sağlamlığının hesaplanması hasar bağışıklığını engellemek için değiştirildi.
Büyü bozma (BB) tesiri düşürüldü.
Suralar için AMR sınırı kaldırıldı.
Yeni bir sağlamlık türü eklendi: Yarı insanlara karşı sağlamlık
Büyü sağlamlığı (BD) ve sınıf sağlamlığının hesaplanması hasar bağışıklığını engellemek için değiştirildi.
– Hasar/savunma
– Temel bonuslar
– Sınıf bonusları
– Silah bonusları
– Diğer bonuslar
– Özel bonuslar
Dengeleme geliştirmeleri
Büyü bozma ve başka sağlamlıklar
Delici İsabet Şansı
Bu bonus henüzn itibaren amacın birçok savunmasını yok sayar ve sağlamlıklarını değil yalnızca savunmasını yok sayar!
Delici isabet için %100 talihtan çok hasar bonusu ciddi miktarda düşürüldü.
PvP’de Kritik İsabet
PvP’de normal hücum ile kritik isabet talihi düşürüldü.
PvP’de yetenek ile kritik isabet talihi düşürüldü.
PvP’de ek kritik isabet hasarı tertiplendi. Hasar bundan sonra İkiye katlanmayacak yalnız silah hasarı ve silah geliştirme civarı bazında hesaplanacak. Bu farklılık PvP’deki kritik isabet hasarını %40 ila %60 arası düşürecek.
Savunma Bonusu
Bu bonus ileride karakterin toplam savunma sayısal değerini öneme alır.
“Bloker” bundan sonra büyülü kaynakların baygınlık zamanını yükseltmiyor.
Temel hücum sayısal değeri bundan sonra güç yerine çeviklikten tesirleniyor.
Temel hasar bundan sonra zekâ ve çeviklik üstünden hesaplanıyor.
“Liderlik” yeteneğine
Sınıflara özel farklılıklar
Lycan
Saldırılan tesiri düşürüldü.
Becerilerde farklılıklar – Lycan
Kırmızı kurt ruhu
Soğuma zamanı artırıldı.
Beceri bundan sonra savunmayı düşürmüyor.
Delici isabet talihi ciddi miktarda düşürüldü.
“Kusursuz Usta” için buff zamanı 120 saniyeye düşürüldü.
Saldırı hasarı düşürüldü: 90 zekâ bundan sonra 473 hücum sağlıyor.
Kurt soluki
Bayılma mümkünlülüğü %20’ye düşürüldü.
Becerinin düşmanı devirme talihi bundan sonra %100.
Ninja
Becerilerde farklılıklar – Uzak Dövüş Ninjası
Tekrarlanan atış
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
“Geri tepme” eklendi.
Ok yağmuru
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar, çeviklik ve zekâ ile artıyor.
Artık alan hasarı sağlıyor.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Ateşli ok
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
“Sürekli ateş” tesiri eklendi.
Hafif ismim
Soğuma zamanı düşürüldü.
Buff zamanı düşürüldü. Zekâ ile hafif miktarda artırılabilir.
Ninja koştuğu esnada her saniyede, bütün düşmanlara ufak bir yarıçapta isabet eden bir bomba atar.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Bu yetenek, Ninja bir ok, İki yay ya da bir kılıç kuşanmışsa kullanmak mümkün.
Zehirli ok
Soğuma zamanı düşürüldü.
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Zehirlenme mümkünlülüğü bundan sonra çeviklikten tesirleniyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Kıvılcım darbeu
Ninja yeteneğini kullandıktan sonra kendini kamufle ediyor (kamuflaj gibi).
Hasar bundan sonra zekâ ile de artıyor.
Zehirlenme mümkünlülüğü bundan sonra çeviklikten tesirleniyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Bu yetenek, Ninja bir ok, İki yay ya da bir kılıç kuşanmışsa kullanmak mümkün.
Şaman
Becerilerde farklılıklar – Ejderha Şamanı
Uçan tılsım
Soğuma zamanı artırıldı.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar bundan sonra zekâ ve güç ile de artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Ejderha atışı
Soğuma zamanı artırıldı.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve çeviklik ile artıyor.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Sürekli ateş mümkünlülüğü artırıldı.
“Geri tepme” eklendi.
Ejderha kükremesi
Soğuma zamanı düşürüldü.
Karakter bundan sonra bir çan kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve güç ile artıyor.
Alan tesiri bundan sonra yetenekyi kullanan karakter değil, amaç odaklı.
Alan hasarı artırıldı.
Alan hasarı yarıçapı artırıldı.
Sürekli ateş mümkünlülüğü artırıldı.
Kutsama
SP bedeli artırıldı.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Artırılan hasar düşüşü bundan sonra zekâ ve çeviklik üstünden hesaplanıyor.
Yansıtma
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Geliştirilmiş tesir bundan sonra zekâ ve güç üstünden hesaplanıyor.
Ejderha yardımı
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Kritik isabet talihi zekâ ile artar.
132 zekâda küme üyeleri için kritik isabet mümkünlülüğü %26 oranında olup, yetenek kendi karakterinde kullanıldığında bu miktar %39 olur.
Becerilerde farklılıklar – Şifacı Şaman
Şimşek atma
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Karakter bir yelpaze kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar bundan sonra zekâ ve güç ile de artıyor.
Bayılma mümkünlülüğü düşürüldü.
Şimşek pençesi
Soğuma zamanı düşürüldü.
SP bedeli artırıldı.
Karakter bir yelpaze kullandığında hasar bonusu alır.
Hasar zekâ ve güç ile artıyor.
Artık alan hasarı sağlıyor.
Başarılı bir hücumda düşmanları yavaşlatıyor.
Şifa
SP bedeli artırıldı.
Artık seviyedeki bütün küme üyelerini iyileştiriyor.
Şifa tesiri artırıldı.
Çabukluk
Soğuma zamanı artırıldı ve bundan sonra yeteneknin zamanı kadar.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Artırılan hareket sürati bundan sonra çeviklik üstünden hesaplanıyor.
Saldırı+
Soğuma zamanı artırıldı ve bundan sonra yeteneknin zamanı kadar.
SP bedeli artırıldı.
Beceri kendi karakterinde kullanıldığında ek bonuslar alır.
Civardaki bütün küme üyeleri bundan sonra buff alır. (*)
Pozitif tesirler bundan sonra zekâ ve güç üstünden hesaplanıyor.
Büyü çözme
Becerilerde farklılıklar – Silah Surası
Saldıran ve savunan arasındaki düzey farkı buffların kaldırma ihtimalini tesirliyor.
(*) Şamanın buff yetenekleri yakında tekrardan değişecek. Buff tesiri kullanıma bağlı:
Şaman bir müttefik karakter seçmezse, buff şamanın çevresinde tesirli olur ve grubundaki TÜM müttefikler için geçerli olur.
Şaman bir müttefik karakter seçerse, buff, bir takımda olup olmamasından bağımsız bir biçimde bu karakter üstünde tesirli olur.
– Cadılar Bayramı Etkinliği
Şehre yeni dekorlar eklendi.
Yeni korkutucu petler ve binekler eklendi.
Yeni kosbütünler ve başlıklar eklendi.
Birkaç Cadılar Bayramı eşyası kuşanıldığında set bonusu alınır.
– Yutnori Mini Oyunu
Geleneksel Güney Kore oyunu bazında.
Bir Yutnori oyun tahtası meydana getirmek için 28 huş ağacı bedeni toplayın.
Oyun tahtasındaki figürlerin nasıl ilerlediğini belirleyen 4 Yut çubuğu atılır.
Mini oyuna 20 atış ve 250 puanla başlarsın.
Oyun esnasında değişik eylemlerle puan kazanabilir ya da kaybedebilirsin.
Aldığın puanlara göre bir bronz, gümüş ya da altın Yutnori paketi kazanabilirsin.
Amaç, yeterli olduğunu düşündüğü kadarı ile az sayıda çubuk ile kazanmaktır.
Etkinlikten sonra en yüksek puanlara ek paketler verilebilecek.
PvP Turnuvası Etkinliği
Bir harita ve 4 arenada kıran kırana bir mücadele!
Her turnuvanın kendi sınırlamaları olabilir ve eski günlerin anılarını canlandırır.
Kazanan kuşkusuz bir mükafat alacak!
En az bir muhabereı kazanan her oyuncu Yang alır.
PvP haritasındaki bütün oyuncular, turnuvanın galibi saptandıkten sonra 30 dakika süresince bir buff alır.
Ruh Sistemi Etkinliği
Her karakter bir mavi veya kırmızı ruh alır.
Bir YZK’ya istediği eşyayı iletirsen, karakterin gerçek ruhunu aktaran bir kutu alırsın.
Her ruh, detaylı vakitye sahip 5 basamak içerir. Ruhlarınızı daimi yenileyin, yoksa kaybolurlar!
-Yeni kyanit silahları ve plaka zırhı
Bütün sınıflar için yeni kyanit silahları ve plaka zırhları eklendi.
Yeni eşyalar YZK’da geliştirilebilir.
Geliştirmenin başarısız olması halinde yalnızca sarfedilen malzeme imha edilir ancak eşya kalır.
Bütün sınıflar için yeni zodyak silahları ve plaka zırhları eklendi.
Yeni eşyalar zodyak tapınağından mükafat olarak alınabilir.
– Yeni Zodyak silahları ve plaka zırhları
Genellikler:
Pet mühürleri bundan sonra kullanıldığında parlak bir auraya sahip olacak.
Lonca yetenekleri bundan sonra sıfırlanabilir.
Çırak sandıklarından çıkan eşyalar bundan sonra YZK’larda satılabilir.
Gaya sistemi: Gaya üretimi için lüzumlu olan eşya hesaplaması ve adedi değiştirildi.
Canavar kartları güncellendi ve yeni patron canavarlar eklendi.
Sura yeteneğine “Büyülü keskinlik”i tam SP ile kullanmak için bundan sonra çift tıklamaya gerek yok.

Bir karakter öldüğünde iksirlerin etkisi daimi düşürülür.
Silah suralarının “Büyü çözme” yeteneğini kullanma süreyi bundan sonra karakter civarı ile kısıtlanıyor.
Karakterin delici isabet ile çok hasar vermesine neden olan hata düzeltildi.
Ninjaların Ayyıldız muhabereçısı kosbütünün dokularındaki sorunlar düzeltildi.
Artık Meley’in İni zindanını temizlediğinde EXP alacaksın.
Gelinlik ve smokin bundan sonra envantere taşınabilir.
Artık Meley’in İnine giriş olası olmadığında bir mesaj görüntüleniyor.
Artık “Appaloosa” bineği kullanıldığında karakter değerleri doğru görüntüleniyor.
Dükkanların bir satırdan uzun isimleri bundan sonra doğru görüntüleniyor.
Meley’in İni: Haftalık Gaya bundan sonra doğru bir biçimde ödeniyor.
Kahramanlık madalyasının benzer eşyalarla eş zamanlı kullanma hatası düzeltildi.
YZK bundan sonra Meley’in İni için yalnızca bir geçit bileti istiyor.
Otomatik avdaki iksir sorunları düzeltildi.
Canavarların nedensiz yere hücumyı bırakma sorunları düzeltildi.
Ticaret camındaki birtakım sorunlar düzeltildi.
Yeni servet penceresinin ejderha taşı simyası penceresini kapatma hatası düzeltildi.
Harita kullanıcı arayüzünün faaliyet kullanıcı arayüzünü kapatma hatası düzeltildi.
Bir yerine çok sayıda tesirnin bitirilme hatası düzeltildi.
Patron canavar karakterlerinin bir hücum ile dönem dışı kalma hatası düzeltildi.
Hata revizyonleri:
Sura yeteneğine “Büyülü keskinlik”i tam SP ile kullanmak için bundan sonra çift tıklamaya gerek yok.
Bir karakter öldüğünde iksirlerin etkisi daimi düşürülür.
Silah suralarının “Büyü çözme” yeteneğini kullanma süreyi bundan sonra karakter civarı ile kısıtlanıyor.
Karakterin delici isabet ile çok hasar vermesine neden olan hata düzeltildi.
Ninjaların Ayyıldız muhabereçısı kosbütünün dokularındaki sorunlar düzeltildi.
Artık Meley’in İni zindanını temizlediğinde EXP alacaksın.
Gelinlik ve smokin bundan sonra envantere taşınabilir.
Artık Meley’in İnine giriş olası olmadığında bir mesaj görüntüleniyor.
Artık “Appaloosa” bineği kullanıldığında karakter değerleri doğru görüntüleniyor.
Dükkanların bir satırdan uzun isimleri bundan sonra doğru görüntüleniyor.
Meley’in İni: Haftalık Gaya bundan sonra doğru bir biçimde ödeniyor.
Kahramanlık madalyasının benzer eşyalarla eş zamanlı kullanma hatası düzeltildi.
YZK bundan sonra Meley’in İni için yalnızca bir geçit bileti istiyor.
Otomatik avdaki iksir sorunları düzeltildi.
Canavarların nedensiz yere hücumyı bırakma sorunları düzeltildi.
Ticaret camındaki birtakım sorunlar düzeltildi.
Yeni servet penceresinin ejderha taşı simyası penceresini kapatma hatası düzeltildi.
Harita kullanıcı arayüzünün faaliyet kullanıcı arayüzünü kapatma hatası düzeltildi.
Bir yerine çok sayıda tesirnin bitirilme hatası düzeltildi.
Patron canavar karakterlerinin bir hücum ile dönem dışı kalma hatası düzeltildi.
Sitemizden metin2 pvp serverlar ilanlarına bakabilirsiniz.
Yorumlar
Yorum Gönder